Klantenservice
0
Sluiten

Veelgestelde vragen

Bestellen

 

Wat is de levertijd van mijn cadeau?
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, klik je op het cadeau van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.

 

Kan ik mijn bestelling direct naar de ontvanger sturen?
Jazeker! Tijdens het bestellen kun je in de tweede stap van de winkelmand kiezen om je cadeau direct bij de ontvanger te laten leveren. Dit is altijd zonder factuur en eventueel met jouw persoonlijke tekst op het gratis cadeau kaartje die je kunt aanvinken bij het cadeau. Hierbij geef je je persoonlijke boodschap door.

 

Kan mijn cadeau eerder worden geleverd?
Een aantal cadeaus kunnen wij ook 's avonds laten bezorgen. Hierbij geldt, voor 11 uur besteld, is dezelfde avond nog in huis. Klik op een cadeau om te zien of avondlevering mogelijk is. Dit zie je op productpagina direct onder de prijs en in stap 2 van de winkelmand.

 

Kan ik meerdere cadeau's in één bestelling doen?
Je kunt al je cadeaus in één bestelling plaatsen. Zodra je het eerste cadeau in de winkelmand hebt staan, klik je op 'verder winkelen'. Nu kan je de rest van je cadeaus toevoegen en vervolgens de bestelling afronden.

 

Kan ik cadeau's uit mijn winkelmandje naar verschillende adressen sturen?
Per bestelling kun je één afleveradres doorgeven. Wil je de cadeaus naar verschillende adressen sturen? Dan plaats je elke bestelling apart.

 

Wat is het gratis cadeaukaartje?
Het cadeaukaartje is de ultieme manier om de ontvanger van jouw cadeau te laten weten dat jij hem of haar hebt verrast. Het kaartje heeft een vrolijke print en is helemaal gratis, van ons voor jou!

 

Betalen

 

Kan de prijs van mijn cadeau veranderen?
De prijzen van onze cadeaus zijn afhankelijk van beschikbaarheid en populariteit en kunnen dus tussentijds veranderen.

 

Hoe kan ik betalen?
Je kunt bij ons op verschillende manieren betalen. Kies voor een van de volgende betaalmethodes om jouw cadeau zo snel mogelijk te ontvangen:

  • Ideal
  • Paypal
  • Klarna
  • Visa
  • Mastercard
  • Bancontact
  • SOFORT Banking

Je betaling wordt dan direct verwerkt zodat we meteen met jouw cadeau aan de slag kunnen.

Het is ook mogelijk om via ‘Handmatige overboeking’ te betalen. Je betaling staat dan binnen 2-3 werkdagen op onze rekening. Wanneer we je betaling hebben verwerkt ontvang je van ons een bevestiging via de mail. Jouw cadeau wordt pas verstuurd nadat de betaling is verwerkt. Hou dus wel rekening met een iets langere levertijd.

 

Kan ik mijn bestelling achteraf betalen?
Je kunt jouw bestelling achteraf betalen met betaalmethode Klarna. Je cadeau wordt direct gemaakt en verzonden, maar je hebt na de bestelling 14 dagen de tijd om te betalen. Achteraf betalen via Klarna kost € 0,99.

 

Wat zijn de betaalgegevens van Koopeencadeautje.nl?
Onze bankgegevens zijn:
SWIFT / BIC code: RABONL2U
IBAN Nr.: NL89 RABO 0359 0044 74
 
 
Wat is jullie KvK- en BTW nummer?
Ons KvK nummer is 61495409 en ons BTW nummer is NL854366635B01 
 
 
Krijg ik een factuur bij mijn bestelling?
Deze informatie wordt niet met het cadeau meegeleverd, dus de ontvanger ziet alleen jouw waanzinnige verrassing! De factuur kun je terugvinden in de bevestiging van de verzending, deze ontvang je per email zodra jouw bestelling wordt verzonden.
 
 
Kan ik mijn factuur nog aanpassen?
Zolang je cadeau nog niet verstuurd is, kunnen we de factuur gegevens aanpassen. Zodra het cadeau verstuurd is, is dit niet meer mogelijk. Het snelste is om wijzigingen aan de factuur, telefonisch door te geven.
 
 
 

Kortingen & cadeaubonnen

 

Zijn er speciale kortingsacties?
Via onze nieuwsbrief en social media kanalen ben je altijd als eerste op de hoogte van onze speciale acties! Ontvang je deze nog niet? Meld je dan direct aan via deze link!

 

Hoe gebruik ik een kortingscode?
De kortingscode kun je invullen aan de rechterkant van je winkelmand, voordat je een betaalmethode kiest. Vul jouw kortingscode in bij het vakje "Cadeaubon of kortingscode" en klik vervolgens op bestellen. De prijs van jouw bestelling wordt dan automatisch aangepast. Je kunt maar één kortingscode per bestelling gebruiken, wel zo eerlijk.

 

Hoe lang is mijn kortingscode geldig?
De geldigheidsduur van de kortingscodes verschillen. Bij de kortingscode geven wij aan tot wanneer je de code kunt inwisselen. Zodra deze datum is verlopen, is de code niet meer inwisselbaar.

 

Mijn kortingscode werkt niet, wat kan ik doen?
Het invoeren van de kortingscode is gevoelig voor hoofdlettergebruik, punten en spaties. Staan deze goed? Dan kan het ook zijn dat je bestelling niet voldoet aan de voorwaarden van de kortingscode. Mogelijk is er sprake van een minimale bestelwaarde of is de code niet geldig op het cadeau dat je wilt bestellen. Is dit niet het geval? Neem dan even contact met ons op, we helpen je graag!

 

Ik ben mijn cadeaubon vergeten, kan dit nog verrekend worden?
Ben je de cadeaubon vergeten tijdens het bestellen en heb je nog niet betaald? Neem dan direct telefonisch contact op en houdt het ordernummer en de code bij de hand. Is de bestelling al wel betaald? Dan kunnen wij de cadeaubon helaas niet meer toevoegen.

 

Status bestelling

 

Wat is de status van mijn bestelling?
Benieuwd naar de status van jouw bestelling? Deze kun je eenvoudig checken door in te loggen op MijnAccount. De verschillende statussen betekenen het volgende:

  • Niet betaald: wij hebben de betaling van je bestelling nog niet ontvangen.
  • In productie: we zijn op dit moment bezig jouw unieke cadeau te maken.
  • Geannuleerd: je bestelling is geannuleerd en zal dus niet gemaakt en verstuurd worden.
  • Verzonden: houd de post in de gaten, je cadeau is onderweg!

 

Ontvang ik na het bestellen een bevestiging van de bestelling?
Je kunt de bevestigingsmail binnen 5 minuten in jouw mailbox verwachten. Zie je hem niet staan? Check dan eerst even de 'ongewenste mail', misschien dat je hem daar kunt vinden. Foutje gemaakt? Geen probleem, neem dan even contact met ons op en wij passen het voor je aan. Klopt het e-mailadres wel, maar heb je echt geen mail ontvangen? Neem dan ook direct even contact met ons op.

 

Kan ik nog iets toevoegen aan mijn betaalde bestelling?
Zodra de bestelling is afgerond gaan we direct aan de slag om de snelle levertijd te halen. Het is daarom niet mogelijk om achteraf nog iets toe te voegen aan je bestelling.

 

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Het annuleren van een bestelling kan alleen als deze nog niet betaald is. Is de bestelling al wel betaald maar wil je hem toch annuleren? Neem dan zo snel mogelijk telefonisch contact met ons op. Dan kijken we samen even wat we voor je kunnen betekenen.

 

Waarom heeft mijn bestelling een langere levertijd?
Het kan zijn dat onze productieafdeling iets langer de tijd nodig heeft om je cadeau te maken. Deze tijd is nodig om je cadeau helemaal naar jouw wensen te maken, de levertijd versnellen is dus niet mogelijk.

 

Verzending & bezorging

 

Wat is de levertijd van mijn cadeau?
Voor de meeste cadeaus met een bezorgadres geldt, binnen 1-2 dagen bezorgd. Als je zeker wilt weten wanneer je jouw cadeau kunt verwachten, klik je op het cadeau van jouw keuze. Op de productpagina vind je de levertijd direct onder de prijs.

 

Wanneer betaal ik geen verzendkosten?
Bij een bestelbedrag boven de € 50,00 betalen wij de verzendkosten, ideaal toch? Dit geldt alleen voor afleveradressen in Nederland.

 

Hoe weet de ontvanger wie het cadeau gegeven heeft?
Je kunt altijd jouw eigen naam of tekst toevoegen aan jouw cadeau. Wil je op een andere manier laten weten dat het cadeau van jou afkomstig is? Kies dan voor het gratis cadeaukaartje bij het cadeauartikel. Wanneer je geen van deze opties kiest wordt jouw cadeau "anoniem" verstuurd, superleuk op Valentijnsdag!

 

Kan ik mijn pakketje volgen?
Zodra je cadeau wordt verzonden ontvang je per mail de bevestiging van de verzending met daarin de track & trace code. Vanaf 22:00 uur kun je met deze code zien hoe laat jouw bestelling de volgende dag wordt geleverd. Heb je gekozen voor levering op dezelfde dag? Dan ontvang je de track & trace code aan het einde van de middag.

 

Is mijn bestelling al verzonden?
Zodra we je cadeau hebben verstuurd, ontvang je een bevestiging per mail. Je kunt ook in je Koopeencadeautje.nl account de status van je bestelling terug zien.

 

De track&trace doet het niet, wat moet ik doen?
Check altijd eerst of je cadeau al door ons verzonden is. Als dat het geval is en de track en trace code werkt niet, neem dan contact op met onze klantenservice.

Hoelaat wordt mijn pakket geleverd?
Alle pakketten worden tussen 8 uur in de ochtend en 21 uur in de avond geleverd. Heb je gekozen voor bezorging op dezelfde dag? Dan wordt je pakketje bezorgd tussen 17:00 en 22:00 uur. De chauffeur zal bij het bezorgen vragen om te tekenen voor ontvangst. Als je hebt gekozen voor een levering op een afhaalpunt, houdt dan de track en trace code in de gaten. Zo weet je precies wanneer je pakket daar klaar ligt. Specifieke informatie kun je inzien met de track & trace code. Hier zie je ook of de post misschien wat vertraging heeft opgelopen.

 

Service & contact

 

Mijn cadeau is beschadigd geleverd, help?
Oei, vervelend dat je cadeau niet ongeschonden bij je is aangekomen. Neem contact met onze klantenservice en wij zorgen zo snel mogelijk voor een nieuw cadeau.

 

Mijn bestelling is niet compleet, wat moet ik doen?
Wat jammer dat je niet je hele bestelling in een keer hebt gehad. Grote bestellingen versturen we vaak in meerdere pakketten. Is dit bij jouw bestelling ook zo geweest, dan zie je in de verzendmail meerdere track en trace codes staan. Zo kun je controleren waar het andere deel van je bestelling is. Is jouw bestelling wel in één keer verzonden en mis je toch iets. Neem dan contact met ons op.

 

Mijn cadeau is niet zoals ik gehoopt had, wat moet ik doen?
Super jammer dat we je niet hebben kunnen verrassen met jouw cadeau. Omdat wij hier net zo van balen als jij willen we dit graag voor je oplossen. Stuur ons via de mail een foto van het cadeau dat jij hebt ontvangen. Wij zullen dit beoordelen en dan zoeken wij samen naar een passende oplossing.

 

Mijn cadeau is retour gestuurd, wat nu?
Wat vervelend dat de track en trace code van jouw pakket aangeeft dat het retour is gestuurd naar ons. Wil je contact met ons opnemen? We kijken dan samen naar een oplossing om het cadeau alsnog zo snel mogelijk bij jou te bezorgen.

 

Hoe kan ik de klantenservice bereiken?
Hulp nodig bij het vinden van een cadeau of een vraag over ons assortiment? Je kunt ons bellen of een WhatsApp berichtje sturen via +31630210762. Een e-mail kun je sturen naar: . Waar wacht je nog op? Wij staan voor je klaar!