Klantenservice
0
Sluiten

Verzenden & retourneren

Hoe wordt mijn cadeau verzonden?

Het is altijd ons doel om jouw cadeau zo snel mogelijk te verzenden. Wanneer je op werkdagen voor 16:00 uur bij ons besteld, word je bestelling dezelfde dag nog verzonden. Afhankelijk van de bezorgdienst zal het pakket dan in de één tot drie werkdagen daarna bij jou of bij de gelukkige ontvanger thuisbezorgd worden, tenzij je zelf een andere datum kiest. In dat geval zullen we alles op alles zetten om jouw cadeautje op de door jou gekozen dag te bezorgen. Bij Koopeencadeautje.nl hebben we een breed assortiment aan losse cadeaus, maar daarnaast hebben we ook veel verschillende cadeauboxen. Het kan voorkomen dat een cadeautje niet op voorraad is of dat deze nog iets langer op zich laat wachten, maar heb geduld, want je cadeautje komt zo snel mogelijk jouw kant op! We stellen je in dit geval per e-mail op de hoogte van de vertraging.

 

We versturen elk cadeautje met een aangetekende zending, zodat je jouw cadeau tot aan de deur kunt volgen. De kosten voor verzending bedragen € 6,95 voor klanten in Nederland en € 8,95 voor klanten in België. Wil jij je cadeau liever ’s avonds laten bezorgen? Ook dat is mogelijk! Je kunt zelf aangeven op welke avond je het cadeautje wilt laten bezorgen, de kosten hiervoor bedragen € 7,95. Daarnaast is het ook mogelijk om je cadeautje ’s ochtends te laten bezorgen voor € 16,95.

 

De cadeautjes worden gelukkig niet alleen maar in Nederland en België bezorgd, maar het is ook mogelijk om deze mooie cadeaus in andere landen te laten bezorgen. Benieuwd waar dit mogelijk is en wat de verzendkosten dan zijn? Kijk dan in onderstaande lijst.

 

  • Australië: € 30,85
  • Bulgarije: € 26,-
  • China: € 26,75
  • Curaçao: € 30,35
  • Denemarken: € 14,75
  • Duitsland: € 9,50
  • Frankrijk: € 14,25
  • Griekenland: € 26,-
  • Italië: € 15,50
  • Luxemburg: € 12,-
  • Oostenrijk: € 14,25
  • Spanje: € 16,-
  • Verenigde Staten: € 28,70
  • Verenigd Koninkrijk: € 15,50
  • Zwitserland: € 22,-

 

Ben je onzeker over wanneer je jouw cadeautje het beste kunt laten bezorgen óf heb je een andere vraag over de verzendwijze? Neem dan contact met ons op via [email protected]

 

Hoe retourneer ik mijn cadeau? 

Ben je niet tevreden met het ontvangen cadeau en/of de cadeaubox of is het niet helemaal wat jij ervan verwacht had? Stuur dan een e-mail naar [email protected] en vermeld bij het onderwerp het ordernummer en de reden van retour. Je hebt na het in ontvangst nemen van je cadeautje, 14 dagen de tijd om jouw cadeautje te retourneren.

 

Wij vergoeden de retourkosten niet en deze zul je dus zelf moeten voldoen. De wijze van verzending is dan ook aan jezelf, maar we willen je aanraden en verzoeken om te kiezen voor een zending met een track & trace code. Mocht de retourzending vermist raken bij PostNL, dan kunnen zij zonder track & trace code geen onderzoek starten naar het vermiste poststuk. Je vraagt gemakkelijk een verzendlabel aan via MyParcel door op de link te klikken in de e-mail met daarin de oorspronkelijke track & trace code.

 

Voorwaarden van retourzending: 

  • Wij verwerken jouw retourzending zo snel mogelijk, maar hanteren een maximale verwerkingstijd van 7 werkdagen. Dit geeft ons de tijd om jouw retourzending op de juiste manier te verwerken, zodat jij het door jou betaalde bedrag z.s.m. weer terug ontvangt of zodat de openstaande achteraf betalen factuur gecrediteerd kan worden. Het terug te ontvangen bedrag zal via dezelfde methode worden teruggestort, waarmee jij de betaling oorspronkelijk hebt voldaan. Nadat wij jouw retourzending hebben verwerkt, kan het nog maximaal 5 werkdagen duren voordat het geld weer terug op je rekening staat. Heb je gekozen voor betaling met Creditcard? Dan kan dit wat langer duren. Heb je gekozen voor achteraf betalen? Dan zal de openstaande factuur gecrediteerd worden.
  • De cadeaus, cadeauboxen en de inhoud hiervan dienen onbeschadigd, ongebruikt en in de originele verpakking teruggestuurd te worden. Verder dient de cadeaubox in zijn geheel geretourneerd te worden. Kies er ervoor om één of meer van de artikelen te houden, dan zullen wij jou retour niet kunnen verwerken totdat je alle producten aan ons hebt geretourneerd.
  • Bij een volledige retourzending zullen wij ook de gemaakte verzendkosten terugbetalen.

Heb je een vraag over een retourzending? Neem dan contact met ons op via [email protected]

 

Kan ik mijn cadeau ruilen?

Het is niet mogelijk om je cadeau te ruilen. Wel is het uiteraard mogelijk om het ontvangen cadeau te retourneren (mits de retourzending voldoet aan het bovenstaande) en een nieuw cadeau te bestellen.